Ce va ajuta dacă rănile articulațiilor. Cum să evitați deteriorarea articulațiilor ca tânăr sportiv


Cu toate acestea, evitarea leziunilor articulare la tinerețe poate ajuta la prevenirea artritei odată cu înaintarea în vârstă. Practică intensă și competiție, mai ales dacă tot crești până la 15 ani pentru fete și 17 pentru băieți sau dacă folosești repetat articulațiile, te pot configura pentru răni imediat sau ce va ajuta dacă rănile articulațiilor cu înaintarea în vârstă.

Din această cauză, este important să vă protejați în mod corespunzător articulațiile purtând echipamentul adecvat și exersând într-un mod care să promoveze sănătatea articulațiilor.

Articulațiile mușchilor rănit bruscă

De asemenea, ar trebui să vă îngrijiți de articulații, menținând o greutate sănătoasă, consumând o dietă sănătoasă, luând timp pentru recuperare ce va ajuta dacă rănile articulațiilor consultați un kinetoterapeut. Alegând activități sănătoase pentru articulații și ce va ajuta dacă rănile articulațiilor pentru a menține un stil de viață sănătos, puteți lucra pentru a evita durerea articulară și artrita în anii următori.

Purtând roata corectă Găsiți pantofii potriviți. A avea încălțămintea corectă este esențială pentru a evita rănile articulare, în special la nivelul picioarelor și picioarelor. Ca sportiv, veți dori să vă asigurați că purtați pantofii corecți pentru sportul pe care îl jucați. Discutați cu personalul magazinului local de articole sportive pentru a vă asigura că veți găsi pantoful potrivit pentru activitatea dvs.

Vârfurile joase ale unui pantof de alergare nu oferă aceeași cantitate de sprijin pentru articulații precum vârfurile înalte ale unui pantof de baschet.

Dacă suferiți de dureri articulare cronice la nivelul picioarelor și picioarelor, puteți dori, de asemenea, să vizitați un podiatru sau un ortoped pentru a determina dacă aveți nevoie de inserții speciale, cum ar fi suporturile de arc. Purtați o brățară. Există puține dovezi că o breton vă va ajuta să evitați o ce va ajuta dacă rănile articulațiilor articulară.

Cu toate acestea, vă poate ajuta să gestionați durerea unei răni existente. Puteți cumpăra o brățară pentru majoritatea articulațiilor, inclusiv genunchii, gleznele, umerii, coatele și încheieturile. Discutați cu medicul dumneavoastră sau cu kinetoterapeut despre purtarea unei bretele. Folosiți plăcuțe și o cască pentru sporturile de contact.

Dacă participați la orice tip de sport de contact, asigurați-vă că purtați căptușeala corespunzătoare.

Ce va ajuta dacă rănile articulațiilor. A început să exercite rănile articulațiilor

Majoritatea garniturilor sunt destinate să protejeze oasele, tendoanele și mușchii articulațiilor. Prin faptul că nu vă purtați tampoanele, vă faceți mai vulnerabil la o vătămare articulară. Dacă joci fotbal, poartă întotdeauna genunchii, coapsa și șoldurile. Deși mulți jucători din facultate și profesioniști nu le poartă, aceste tampoane oferă un strat important de protecție pentru articulațiile tale sensibile. În timp ce purtați o cască vă va proteja în mod evident de confuzii, de asemenea, vă ajută să reduceți deteriorarea gâtului și a vertebrelor sale.

  • Artroza tratamentului mâinii degetelor
  • Ultima ora articulațiile rănite din miere
  • Cauzele durerii la nivelul genunchilor | Panadol
  • Unguent care ameliorează durerea în osteochondroză
  • Dacă articulațiile mușchilor rănit Subtierea
  • Durerea de genunchi este cel mai frecvent tip de durere musculo-scheletală care îi determină pe oameni să se adreseze medicului.

Înainte de a participa la orice activitate, asigurați-vă că vă încălziți bine toți mușchii. Încălzirea ajută la prevenirea împotriva vătămării musculare, ceea ce poate duce la o uzură crescută a articulațiilor. Începeți-vă exercițiul într-un ritm lent și apoi lucrați treptat în intensitate. Ar trebui să crezi puțin transpirație, dar să nu fii obosit. De exemplu, dacă aveți de gând să jucați baschet, alergați timp de zece minute și apoi trageți cercuri pentru încă zece.

Folosiți tehnica potrivită. O tehnică adecvată este esențială pentru menținerea sănătății comune a sportivilor tineri. Utilizarea mișcărilor și mișcărilor corecte vă asigură că evitați să vă deteriorați mușchii și articulațiile.

Deși tehnica corectă nu poate fi rece, vă va ajuta să evitați o vătămare și durere pe termen lung. Acest pas este deosebit de important să ne amintim când vine vorba de haltere și alte exerciții de antrenament. Tehnica slabă poate duce la deteriorarea articulației și a mușchilor ireparabilă. De exemplu, dacă se joacă fotbal, asigurați-vă că utilizați tehnica corespunzătoare pentru combaterea. Abordarea necorespunzătoare a unui adversar poate duce la o articulație de umăr înfrântă sau dislocată.

ce va ajuta dacă rănile articulațiilor

Echilibrați exercițiile cu impact redus și cu impact ridicat. Dacă vă proiectați propria rutină de antrenament, încercați să alternați între activitățile cu impact scăzut - mersul pe jos, înotul și ciclismul - și exerciții cu impact mare - alergând sau jucând sporturi de echipă precum baschetul sau voleiul.

Acest lucru vă va asigura că întăriți în mod corespunzător anumite grupuri musculare, evitând în același timp uzura excesivă a articulațiilor. Dacă faceți parte dintr-o echipă, antrenorul dvs. Prea mult poate provoca pagube grave la nivelul articulațiilor.

ce va ajuta dacă rănile articulațiilor

Faceți ceva antrenament pentru greutate. După un regim de formare a forței vă va îmbunătăți dramatic sănătatea articulațiilor. Menținerea forței musculare vă va stabiliza articulațiile și va împiedica excesul de presiune din partea acestora, ceea ce poate duce la o vătămare.

Ce va ajuta dacă rănile articulațiilor, Zece recomandari pentru a-ti pastra articulatiile sanatoase

Dacă sunteți membru al unei echipe, antrenorul dvs. Ar trebui să practicați rezistența la greutate cel puțin de două ori pe săptămână. Dacă observați durere sau durere în articulații, asigurați-vă că vă opriți și lăsați-vă să vă recuperați. Pe lângă faptul că sunt mai susceptibili de accidentare, sportivii tineri pot suferi și de probleme comune, cum ar fi boala Osgood-Schlatter.

Cum îți lezezi articulațiile fără să-ți dai seama

Asigurați-vă că spuneți-i antrenorului și părinților despre orice durere întâmpinați. Răciți după antrenament. După ce ați terminat activitatea, luați ceva timp și răciți-vă corespunzător.

Mergeți sau alergați repede timp de aproximativ cinci-zece minute. De asemenea, poate doriți să luați câteva minute și să vă întindeți corect mușchii. Acest lucru poate permite articulațiilor dvs. În calitate de sportiv tânăr, oasele, mușchii, tendoanele, ligamentele și articulațiile sunt încă în curs de dezvoltare, ceea ce te ce va ajuta dacă rănile articulațiilor mai susceptibil la leziunile articulare.

Trebuie să fiți deosebit de vigilenți în ceea ce privește Tratamentul denas al articulațiilor articulațiilor sănătoase și protejarea acestora împotriva rănilor. Exercitați întotdeauna corect și purtați echipamentul corect în timp ce participați la orice activitate.

ce va ajuta dacă rănile articulațiilor

Articulațiile unui tânăr încă se dezvoltă până la vârsta de 17 ani. Daune aduse unor părți ale dezvoltării corpului, inclusiv articulațiilor, pot duce la o vătămare permanentă, durere și chiar invaliditate. Când sunteți obosit sau suferiți, tehnica dvs.

Greutatea în exces poate crea o încordare suplimentară pe articulații și poate duce la o uzură crescută. Aceasta poate duce la deteriorare permanentă și artrită mai târziu în viață. Pentru a evita creșterea în greutate în exces, încercați să mâncați o dietă echilibrată și să faceți exerciții fizice în mod regulat.

Evitați grăsimile saturate și alimentele procesate.