Kettlebell leziune articulară. Kettlebell leziune articulară


Acestia raspund variatiilor de forta si de presiune determinate de miscari si ofera informatii legate de gradul de flexiune sau de extensie a articulatiilor.

Organele tendonului Golgi O. G — situate in tendon, langa extremitatile Kettlebell leziune articulară musculare. La lungirea muschiului reactioneaza si fibrele intrafusale prezente in interiorul fusurilor neuromusculare.

Kettlebell leziune articulară

Acestia prezinta de fapt 2 tipuri diferite de fibre care, fiind receptori ai lungirii, sunt sensibile la schimbarile de lungime atat in ceea ce priveste cantitatea cat si viteza. Prin urmare odata solicitate, fusurile transmit semnale catre maduva spinala, pornind reflexul lungirii.

Este vorba de asa-zisul reflex miotatic, sau o contractie care incearca sa se opuna schimbarii de lungime a muschiului.

Cu cat este mai mare viteza si schimbarea de lungime suportata de muschi, cu atat mai intense vor fi contractiile muschiului. Contractandu-se, muschii genereaza tensiune in punctul in care muschiul este legat de tendon, unde se afla OTG.

Imediat se inregistreaza schimbarea de tensiune si gradul de schimbare a acesteia, astfel incat urmeaza trimiterea de semnale catre maduva spinarii. Daca tensiunea inregistrata este mai mare decat un anume prag apare reactia OTG ce impiedica muschii sa se contracte si induc relaxarea.

Kettlebell leziune articulară

Astfel apare reflexul miotatic invers. Fusurile prin urmare au rolul de a conserva tonul muscular sau de a proteja corpul de traume.

Kettlebell leziune articulară

OTG la randul lor ajuta in mod specific la protejarea muschilor, a tendoanelor si a ligamentelor de leziuni. Acest proces sofisticat, creat dintr-un dens flux de informatii, se numeste si contingent senzitiv proprioceptiv. Receptorii ce fac parte din el sunt indicate si cu numele de proprioceptori: pe baza informatiilor lor centrele superioare sunt capabile sa corecteze sau sa modifice miscarea in curs.

Kettlebell leziune articulară

Obiectivul pentru care este utilizat cel mai des este fortarea alungirii musculare peste raza sa normala de miscare. Recent a fost reevaluat multumita utilizarii moderate si inteligente din partea unor discipline functionale de exemplu antrenamentul cu kettlebell.

Kettlebell leziune articulară

Recent a ajuns mai mult in atentie multumită metodelor de antrenament functional: in unele cazuri constituie o veriga esentiala Kettlebell leziune articulară practicilor de antrenament, pana la punctul solicitarii unei sesiuni de sine statatoare si a unei programari foarte precise de coordonat cu cele din alte medii de munca.

Prin urmare nu apare contractia muschilor agonisti. Caracterizat prin 2 durere la îndoirea articulației cotului distincte, consta in luarea si mentinerea pentru circa de secunde a unei anumite pozitii relaxand muschiul in cauza si fara ajutorul unui partener sau a unui instrument auxiliar.

Inspirati — inainte de miscare. Expirati — in timpul executarii miscarii.

Actiune — mentineti pozitia de secunde fara, a ajunge la alungirea maxima a muschiului in cauza. Obiectiv — pregatirea testurilor musculare pentru faza urmatoare, pentru a reduce opunerea musculara la intindere. Senzatia de tensiune ar trebui sa scada in cursul mentinerii in caz contrar se slabeste tensiunea. Actiune — muschiul in cauza este dus la alungirea maxima, fara a depasi pragul de durere; cand ati atins pozitia de alungire maxima pastrati-o pentru inca secunde.

Obiectiv — rezultatul trebuie sa fie o scadere a senzatiei de tensiune, insotita de o crestere a senzatiei de alungire.

Pregatire fizica, miscare

Tensiune drastica: apare cand nu au fost respectate cele doua etape descrise. Se simte o durere puternica, insotita de o nevoie de schimbare a pozitiei si de abandonare a stretching-ului. Nu ar trebui simtita deoarece este o abordare incorecta. In timp a fost adaptata si utilizată ca metoda de antrenare a flexibilitatii.

Mecanismele neuromusculare implicate in aceasta metodologie sunt numeroase si complexe: Reflexul miotatic si reflexul miotatic invers legate de o relatie reciproca datorita fusurilor neuromusculare si OTG.

10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi - GymBeam Blog

Inductia succesiva consta in contractarea izometrica sau izotonica unui muschi urmata imediat de contractia antagonistului sau. Flexiunea permite cresterea extensiei si invers. De exemplu, cand bicepsul branhial se contracta, tricepsul este inhibat si datorita acestui lucru este posibila flexarea antebratului pe brat.

B il ajuta pe A sa ajunga lent si gradual la alungirea maxima a muschiului in cauza; A contracta izometric muschiul in cauza in pozitie de lungire circa secunde; A relaxeaza muschiul in cauza circa 5 secunde; Kettlebell leziune articulară il Kettlebell leziune articulară pe A sa efectueze din nou alungirea muschiului in cauza. B il ajuta pe A sa ajunga lent si gradual la alungirea maxima a muschiului in cauza; A contracta izometric muschiul in cauza in pozitie de lungire circa secunde; Kettlebell leziune articulară misca activ segmentul in cauza intr-o pozitie cu mai mare libertate de miscare; B il pune pe A sa efectueze din nou alungirea muschiului in cauza.